четвер, 22 листопада 2012 р.

Засідання "Життєвий цикл товару"



Мета: Розглянути поняття «маркетинг», «життєвий цикл товару». Формувати знання про економічний зміст понять продукт та товар, та різницю між ними. Систематизувати знання учнів про ринок, типи ринкових структур. Розвивати навички роботи в команді.

Сценарій засідання 

 

Зміст
Час
Обладнання
1.
Вправа « За склом»
10 хв.
Проектор, презентація
2.
Аналіз етапів життєвого циклу товарів.
Вправа «Цибулина маркетингу»
10 хв.
Проектор, презентація
3.
Вправа «Чорна скриня. Властивості та життєвий цикл мого товару»
20 хв.
Проектор, презентація

 

                                                           Рис. "Життєвий цикл товару"

Немає коментарів:

Дописати коментар