пʼятницю, 23 листопада 2012 р.

Практикум «Технологія визначення переваг продукції над продукцією конкурентів»

      Засідання "Технологія визначення конкурентних переваг"

   Мета: Розглянути особливості різних конкурентних стратегій, особливості стратегії "4-Р", систематизувати знання про продукт та товар, типи ринкових структур, формувати навички конкурентоспроможності та креативності, розвивати критичне мислення шляхом аналізу можливих конкурентів на реальному ринку.
Сценарій заняття
https://docs.google.com/presentation/d/1aTXih0hbZJiU6pR8u7Wib279HmfvuaHfkrxDmJYjdAo/edit?usp=sharing
   Презентація до заняття "Конкурентні стратегії" Василинчука Олега, 10-А клас
                І. Мотивація навчальної діяльності
              Вправа "Вікна Джохарі для моєї фірми"
               II. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів. 
     Презентація "Особливості формування конкурентних стратегій підприємства" (домашня заготовка)
       ІІI. Вивчення нових економічних понять "Стратегія 4Р": price, product, promotion, placement (ціна, продукт, просування, місце розташування).    


       
       Підприємницька ідея!
   Змоделювати власне підприємство в реальних умовах та розробити успішну стратегію його функціонування.  


           IV. Практична робота "Створення власної стратегії перевищення прибутку над витратами".

 

Стратегія "4P"

         
   

 
             


 



                                       

Немає коментарів:

Дописати коментар