8 листопада 2012р. відбулось друге засідання учасників клубу підприємництва "Фішери" "Розробка логотипу клубу"
Сценарій зустрічі
2. Конкурс макетів логотипу клубу підприємництва ліцею №1. Вивчення властивостей логотипу.
3. Презентація логотипу та досвіду командної гри у Всеукраїнському турнірі юних економістів 2012 команди "Фешн".
З головою журі Всеукраїнського турніру юних економістів |
- Історична довідка:
Логотип (від др.грец. λόγος — слово + τύπος — відбиток) - графічне зображення фірмової назви підприємства у вигляді малюнку, тексту або ідеограми. Термін "логотип" виник у ХІХ ст. і на початку використовувався у типографії та був синонімом поняття "лігатура". У XX столітті за логотипом закріпилось поняття стилізованого нарису назви або заголовку. Самим першим був логотип компанії Prudential Insurance - скеля Гібралтару.Вимоги до сучасного логотипу:
- Запамятовуваність;
- Універсальність;
- Оригінальність;
- Асоціативність;
- Виразність;
- Функціональність;
- Лаконічність;
- Унікальність.
- Члени кулубу Великголова Ольга, Василинчук Олег та Баловсяк Олеся презентували свій досвід участі у VIII Всеукраїнському Турнірі Юних Економістів, що відбувся на осінніх канікулах у м.Суми. Ліцеїсти розповіли про набуті навички командної гри на турнірі, презентували логотип своєї турнірної команди "ФЕШН", розповіли про ідею розшифрування назви - "Фінансово-Економічна Школа Новаторів", продемонстрували фотозвіт з турнірних ігор, поділились своїми незабутніми враженнями про учасників турніру та журі, проаналізували складнощі та запропонували свою цікаві ідеї щодо проведення ігор у ліцеї. Важливість їх досвіду та зв'язок з отриманими навичками на заняттях в клубі підприємництва проявляються у розвитку командного духу, проактивності кожного учасника, набуття вмінь розробки логотипу, командної назви, виконання комп'ютерних презентацій. Також ліцеїсти отримали нові грунтовні економічні знання. Багато питань економічного турніру були тісно пов'язані з аспектами підпрриємницької діяльності, а саме учні досліджували:
1. Ринкову еластичність та її вплив на діяльність фірми.
2. Прибуток як інтегрований показник діяльності підприємтсва.
3. Конкурентні стратегії фірми.
4. Соціальну відповідальність бізнесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар