четвер, 22 листопада 2012 р.

Засідання "Для чого потрібний підприємницький хист"

 

Сценарій засідання

1. Вправа "Оцінка впливу різних подій на бізнес".
2. Вправа «Мої якості»
3. Тести на підприємливість.
4. Мозковий штурм "Проблема з цеглиною". 

Тест на підприємливість                                         

   за матеріалами Здіслави

Дай відповідь на всі питання. Кружечком зазнач відповідь, з якою ти погоджуєшся.



1.         Чи ти послідовний?
A. Якщо я щось вирішую зробити, ніщо мене не зупинить перед досягненням мети.
B. Зазвичай я закінчую це, що розпочав, якщо справи не вийдуть з-під контролю.
C. Якщо щось не йде як треба, я залишаю це і займаюся чимось іншим.

2.         Чи  ти ініціативна людина?
A. Я дію самостійно. Мене не треба заохочувати.
B. Якщо хтось скаже мені, що я повинен робити, я виконаю роботу дуже добре.
C. Я не розпочинаю працювати, доки не мушу.

3.         Чи ти відчуваєш відповідальність?
A. Якщо щось я роблю, я хочу бути за це відповідальним з початку до кінця.
B. Можу бути відповідальним за частину роботи, але хочу, щоб повнісю за все відповідав хтось інший.
C. Завжди в оточенні є хтось, хто хоче керувати. Нехай керує.

4.         Чи тобі подобається перебувати з іншими людьми?
A. Я люблю людей і я можу домовитись з кожним.
B. Я маю багатьох близьких друзів та і цього мені досить.
C. Люди діють мені на нерви.

5.         Чи люди мають до тебе довіру?
A. Я завжди дотримую даного слова.
B. Я стараюся дотримувати даного слова, але інколи мені цього не вдається.
C. Інколи я легко щось пообіцяю і стараюся на це не звертати уваги.

6.         Чи ти добрий організатор?
A. Я люблю запланувати роботу перш ніж її розпочну.
B. Даю собі раду поки справи йдуть добре. Якщо щось псується - залишаю це.
C. Я не люблю планувати. Залагоджую справи тоді, коли вони з'являються.

7.         Чи ти добрий командувач?
A. Коли я розпочинаю щось робити, я можу легко потягнути інших людей за собою.
B. Я можу покерувати іншими людьми, якщо хтось мені скаже, що слід робити.
C. Я люблю,  коли хтось інший розпочне, а я можу приєднатися.

8.         Який твій стиль роботи?
A. Якщо потрібно, я працюю довго і важко. Робота мусить бути виконана.
B. Можу довго і важко працювати, але як мені набридне, залишаю її і закінчую пізніше.
C. Не думаю, щоб важкою працею можна було в теперішній час чого-небудь досягти.

9.         Як ти приймаєш рішення?
A. Вмію швидко приймати цілком вдалі рішення.
B. Коли я швидко приймаю рішення, пізніше жалкую про це.
C. Я не люблю вирішувати.

10.       Чи ти здоровий?
A. Я ніколи не втрачаю сил і енергії.
B. Вцілому мені вистачає сил, щоб закінчити роботу, яку я розпочав.
C. Мені видається, що інші люди мають більше сили і енергії.


ПІДСУМУЙ СВОЇ ВІДПОВІДі:

Кількість відповідей "A"____

Кількість відповідей "B"____

Кількість відповідей "C"____



ПОЯСНЕННЯ:                    Якщо більшість твоїх відповідей належать до групи "A", ти маєш багато ознак, які полегшать тобі ведення власної фірми.

Якщо ти маєш більше відповідей у групі "B", пошукай собі партнера, який доповнить твої слабкі сторони.


Якщо найбільше твоїх відповідей знаходиться у групі "C", подумай про інший спосіб на життя. Бізнес не для тебе   

Немає коментарів:

Дописати коментар