вівторок, 24 вересня 2013 р.

Тренінгове заняття «Самооцінка й самопрезентація в успішній професійній діяльності»






Мета: продовжувати розвивати в учасників клубу навички самопрезентації, уміння проявляти позитивні емоції щодо інших, формувати почуття самоповаги, власної гідності, усвідомлювати важливість лідерських  якостей для майбутнього професійного зростання, формувати позитивний образ «Я».

Завдання тренінгу:
-       розвивати комунікативність, вміння працювати у команді, емпатійність, навички рефлексії та саморефлексії;
-       удосконалювати вміння презентувати себе та свою діяльність;
-       формувати в учасників клубу досвід лідерської поведінки.
Обладнання: олівці, аркуші паперу (А4 та А3), маркери, заготовки для гербів, іграшки, дошка.



Самооцінку можна порівняти із дзеркалом.
Якщо дзеркало криве, то воно спотворює відображення.
 Так і самооцінці можна довіряти лише тоді,
коли вона правильна, а не занижена і не завищена.

Хід заняття
I.Вступна частина.
1.1. Привітання учасників тренінгу.(5 хв.)
Вправа «Мій герб». (10 хв.)
Мета: розвивати вміння короткої самопрезентації. Відповідаючи на запитання, кожен з учасників створює персональний герб.
1.2. Нагадування правил роботи тренінгової групи. (5 хв.)
1.3. Очікування. (5 хв.)
II. Основна частина
2.1. «Снігова куля» Самооцінка лідера. (15 хв.)
Мета: визначити основні аспекти самооцінки лідера, як ці риси впливають на успішність у професійній діяльності.
Тренер кидає м’яч одному з учасників тренінгу, називаючи один із показників адекватної самооцінки, той, хто зловив м’яч, називає ще один показник і кидає «сніжку» наступному учасникові.
2.2.  Мозковий штурм «Риси людини, яка приймає себе» (10 хв.)
Всі відповіді учасників записуються на дошці, після чого відбувається обговорення ідей та визначення основних рис людини із позитивним образом «Я».
2.3. Арт-терапевтична методика «Королівство». (25 хв.)
Учасники обирають серед іграшок фігуру лідера і створюють для нього королівство. У ході роботи важливо звертати увагу на взаємодію учнів між собою, як вони вміють домовлятися про устрій у королівстві. Після завершення роботи відбувається обговорення вправи.
III. Заключна частина
 3.1. Обговорення очікувань. (10 хв.)
3.2. Підведення підсумків. Учасники продовжують речення «На наступному занятті я би хотів...» (5 хв.).

1 коментар: