Мета: Розробити та усвідомити алгоритм професійного самовизначення через дослідницьке завдання "інтерв'ю з успішними людьми, яких я знаю". Проаналізувати як впливають мої хоббі нав ибір майбутньої професії.
Структура дослідницького проекту
Завдання: Дослідити як мої вподобання та хобі можуть вплинути на розвиток проактивності та підприємливості; відвідати реальне підприємство; взяти інтерв’ю у дорослих, з якими я часто зустрічаюсь: батьків, родичів, тренерів, викладачів, керівників тощо з проблем організації власної справи з їх особистого досвіду; оформити фотозвіт з матеріалами досліджень.
Напрямки дослідження: гуртки, які я відвідую; професії моїх
батьків: як їх досвід та знання можуть допомогти мені у створенні власної
справи; підприємства галузі, в якій я хотів (хотіла) би працювати.
Методи
дослідження: Опитування
респондентів, дослідження назви, асортименту товарів, спектру послуг,
узагальнення досягнень, економічне моделювання.
КЕЙС ПРОЕКТУ:
Інтерв'ю учениці 10-А класу Великголови Ольги у Великголови Богдана, старшого брата, випускника економічного факультету ЧНУ м.Чернівці, призера міжнародних танцювальних конкурсів, засновника танцювальної студії "DanceLife".
-
Які
особисті досягнення допомогли респонденту в житті?
-
Які
перешкоди можуть зустрітись на шляху до реалізації своєї мети?
-
Якими
якостями повинна володіти підприємлива людина?
-
Які
знання з економіки можуть допомогти для створення власної справи?
2. Моє хобі як засіб реалізації успішної
«Я-концепції».
Мої досягнення у художній студії |
Мої досягнення у сучасних танцях |
Наша команда DanceLife |
Результати дослідження:
1.
Інтерв’ю
із проактивними, підприємливими людьми.
2.
Фотозвіт
з матеріалами досліджень.
3.
Фотозвіт
з матеріалами про моє хобі.
4.
Висновки:
-
Що
саме з дослідженого я можу використати для створення успішного бізнес-плану з
власної справи;
-
Як
вливає вибір моїх хобі на мою проактивність та підприємливість.
Немає коментарів:
Дописати коментар