четвер, 7 березня 2013 р.

Гра "Бюро працевлаштування". Дослідження "Як впливають мої хобі на вибір майбутньої професії"

Мета: Розробити та усвідомити алгоритм професійного самовизначення через дослідницьке завдання "інтерв'ю з успішними людьми, яких я знаю". Проаналізувати як впливають мої хоббі нав ибір майбутньої професії.

 Структура дослідницького проекту

Завдання: Дослідити як мої вподобання та хобі можуть вплинути на розвиток проактивності та підприємливості; відвідати реальне підприємство; взяти інтерв’ю у дорослих, з якими я часто зустрічаюсь: батьків, родичів, тренерів,  викладачів, керівників тощо з проблем організації власної справи з їх особистого досвіду; оформити фотозвіт  з матеріалами досліджень.

Напрямки дослідження: гуртки, які я відвідую; професії моїх батьків: як їх досвід та знання можуть допомогти мені у створенні власної справи; підприємства галузі, в якій я хотів (хотіла) би працювати.
 
Методи дослідження: Опитування респондентів, дослідження назви, асортименту товарів, спектру послуг, узагальнення досягнень, економічне моделювання.



                                                             КЕЙС ПРОЕКТУ:

1. Вивчення досвіду підприємливої людини: як це може допомогти мені у створенні Власної справи.  
      Інтерв'ю учениці 10-А класу Великголови Ольги у Великголови Богдана, старшого брата, випускника економічного факультету ЧНУ м.Чернівці, призера міжнародних танцювальних конкурсів, засновника танцювальної студії "DanceLife".



-  Якими знаннями, навичками, вміннями необхідно володіти, щоб досягти успіху?

-         Які особисті досягнення допомогли респонденту в житті?

-         Які перешкоди можуть зустрітись на шляху до реалізації своєї мети?

-         Якими якостями повинна володіти підприємлива людина?

-         Які знання з економіки можуть допомогти для створення власної справи?


                  2. Моє хобі як засіб реалізації успішної «Я-концепції».
Мої досягнення у художній студії


Мої досягнення у сучасних танцях


Наша команда DanceLife

Родина Великголова та Павлюк Анастасія
Результати дослідження:

1.     Інтерв’ю із проактивними, підприємливими людьми.

2.     Фотозвіт з матеріалами досліджень.
3.     Фотозвіт з матеріалами про моє хобі.
4.     Висновки:
-         Що саме з дослідженого я можу використати для створення успішного бізнес-плану з власної справи;
-         Як вливає вибір моїх хобі на мою проактивність та підприємливість.


 




 

Немає коментарів:

Дописати коментар