Мета засідання: Вдосконалювати навички учнів самопрезентації та проактивності. Систематизувати знання про роль маркетингу та реклами у діяльності фірми. Проаналізувати різні види реклами та дослідити ефективність рекламного звернення. Навчитись складати креативну рекламу для обраних товарів.
Сценарій засідання
1. На прикладі обраних рекламних роликів проаналізувати композицію рекламного звернення: основний інформаційний блок, слоган, позиціонуючу інформацію (наявність фрази-луни, назви продукту, фірми тощо). Перегляд рекламного ролику "Пепсі. Подорож в часі".
2. Дослідження обраного стильового рішення. Складання власного образу товару.
3. Складання слогану для власного товару. Вибір джерел власного рекламного звернення.
4. Рольова гра "Рекламна компанія для різних товарів". Учні в групах складають текст рекламного звернення для товарів: ковзани, годинник, фотошпалери, електронна книжка; розпізнають задані товари по рекламах один одного; складають характеристику мотивів потенційних споживачів; обчислюють варість рекламного звернення.
5. Презентація домашніх заготовок буклетів створених учнями підприємств.
6. Огляд відеореклами, створеної ліцеїстами про ліцей.
6. Огляд відеореклами, створеної ліцеїстами про ліцей.
Немає коментарів:
Дописати коментар