пʼятниця, 8 лютого 2013 р.

Створення портфоліо особистого саморозвитку

Засідання "Створення портфоліо особистого саморозвитку та розвитку власної фірми. Інтелект-карти"

Мета засідання: Створити портфоліо учнів та інтелект-карти для учасників клубу. Розширити знання учнів про світ професій. Розвивати навички роботи з інформаційними технологіями, навички креативності та творчого мислення

 

Сценарій засідання

1. Інтелект-карта. Створення портфоліо власних досягнень.
2. Компонування порфоліо змодельованого підприємства.
3. Робота з блогом ШКП. Розробка дизайну для портфоліо власної фірми.    
4. Вправа "Світ професій". Робота з сайтом міської служби зайнятості.






 

пʼятниця, 1 лютого 2013 р.

Проект "Економічна система країни, де я хочу жити"

Мета проекту: Систематизувати знання учнів про основних суб'єктів економічної системи та ролі кожного з них в економічному зростанні. Систематизувати знання учнів про роль підприємств в ринковій інфраструктурі, зв'язок підприємств та банків, страхових компаній, постачальників ресурсів. Розвивати навички креативності та творче мислення.

Структура проекту
1. Назва країни.
2. Тип економічної системи.
3. Державний устрій.
4. Валюта.
5. Ринкова інфраструктура: банки, біржі, страхові компанії.
6. Підприємства, щ виготовляють товари.
7. Підприємства, що надають послуги.
8. Домашні господарства.
9.Міжнародна торгівля.

пʼятниця, 25 січня 2013 р.

Майстер-клас "Створення буклету для власної фірми"

Сценарій засідання

 "Створення буклету для власної фірми"

Мета засідання: Вивчити форми рекламного звернення. Дослідити переваги друкованої реклами. Навчитись компонувати буклет відповідно до задуму власного товару, вибирати відповідні стилі, шрифти, грамотно розміщувати контекст. Формувати вміння працювати з прикладними програмами для створення економічних проектів


«Рекламу сварять, рекламу хвалять, про рекламу говорять і сперечаються. Реклама була і залишається «двигуном торгівлі»


Сценарій заняття

І. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів
Проблемне запитання "Як рекламувати продукт?"
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Мозковий штурм "Задум товару"




ІІІ. Практикум з виготовлення власного рекламного буклету за допомогою ІКТ
IV. Презентація власної рекламної продукції
  • Буклет підприємства "Сандей"
  • Буклет танцювального клубу "Dance!"
  • Буклет кав'ярні "Ленгтон"





четвер, 24 січня 2013 р.

Тренінг "Як впливає темперамент на вибір професії"

 

Засідання "Як впливає темперамент на вибір професії"

Мета засідання: Дослідити типи темпераменту учасників клубу та визначити як вони можуть вплинути на вибір їх майбутньої професії. Визначити який тип темпераменту характерний для  підприємців, як він може вплинути на успішність ділової людини, створити портфоліо особистого саморозвитку та бізнес-плану власного підприємства

 
 
 Сценарій засідання



1. Симуляція "Як би я був.., то я був би.."
2. Тестування на визначення типу темпераменту.
3.  Компонування портфоліо особистого саморозвитку та бізнес-планування власного підприємства.


                                                                        



вівторок, 15 січня 2013 р.

Ділова гра "Складання договору власної фірми"

Засідання "Складання договору власної фірми"

 


Мета засідання: Вивчити види договорів, які укладає юридична особа, реквізити договору, вимоги до складання договору. Формувати навички ділового мовлення. Дослідження вербальних та невербальних прийомів ділової людини

 



Сценарій засідання
1. Дослідження видів договорів на прикладах договорів реальних підприємств.
2. Реквізити договору. Вимоги до складання договору.
3. Невербальне спылкування. Гра "Дзеркало". Мистецтво переговорів.
   

Складаємо договір постачання сировини
Вивчаємо види договорів

Складання договору оренди

Складання договору оренди
Переглядаємо блог ШКП


пʼятниця, 14 грудня 2012 р.

Майстер-клас з моделювання власної фірми в рамках проекту "Бізнес-Сіті-2013"

Ключове запитання проекту: "Успішний бізнес-план - сніданок чемпіонів!"


Сценарій заняття


І. Учні в групах вивчають рольові картки можливих учасників власної справи та обирають підприємницькі ролі:

1. Засновники підприємства:

Обов'язки: Визначення місії та організація роботи підприємства. Відповідальність за кінцеві результати. Контроль над розподілом прибутку. Вибір конкурентної стратегії розвитку.

2. Фінансові менеджери:

Обов'язки: Складання плану доходів та витрат. Обчислення відносних фінансових показників діяльності підприємства. Дослідження точки беззбитковості.

3. Менеджери по персоналу:

Обов'язки: Створення організаційної структури підприємства. Складання системи заохочення персоналу. Розробка дрес-коду. Вирішення конфліктів.

4. Маркетологи: 

Обов'язки: Реклама та просування. Брендинг. Створення рекламної продукції: буклетів, візиток, плакатів.

5. Технологи та дизайнери:

Обов'язки: Розрахунок потреби в запасах та основних засобах. Створення планів приміщень. Розробка логотиу компанії та фірмового стилю.

ІІ. Аналіз статуту клубу "Фішери". Складання проекту статуту для власної фірми.

субота, 8 грудня 2012 р.

Зустрічаємо гостей з Польщі! Засідання "Фабрика іграшок"

Засідання 

"Витрати та прибутки. Шкільна фабрика іграшок"

         07.12.2012 р. у ліцеї №1 відбулось чергове засідання шкільного клубу підприємництва за участю гості з Польщі, координатора проекту "Шкільна академія підприємництва" в Україні, Єви Бобінської. На зустрічі також були присутні директор інституту післядипломної педагогічної освіти міста Львова - Шиян Р.Б., тренери проекту з м. Чернівців - Куриш Н.К. та Романовська Д.Д., представник департаменту освіти Чернівецької області - Шевчук О.І., директор ліцею - Кінащук Н.Л. та заступник директора ліцею - Майданик О.Г. 
      Шкільними лідерами проекту Жанною Орленко та Оленою Мензак, а також польським координатором  Євою Бобінською було проведене інтегроване заняття клубу "Витрати та прибутки. Шкільна фабрика іграшок", яке поєднало в собі елементи психологічного тренінгу, ділової гри та створення ситуації успіху. 


Сценарій засідання клубу "Витрати та прибутки. Шкільна фабрика іграшок"

Тривалість заняття: 60 хв.
 

Мета: Формування навичок конкурентоспроможності  та вмінь обчислювати доходи та витрати. Розвиток креативності  та підприємливості, впевненості, розуміння своїх сильних та слабких сторін.

І. Мотивація навчальної діяльності
1.1. Привітання "Як вітаються ділові та впевнені люди". Коло ідей та очікувань (5 хв.).
1.2. Знайомство. Вправа "Ланцюжок імен" (5 хв.).
1.3. Психологічна вправа "Мої сильні та слабкі сторони" (5 хв.). 



ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
2.1. Презентація логотипу клубу "Фішери"  


ІІІ. Ділова гра "Фабрика іграшок" (35 хв.)
Етапи гри:
- Поділ на команди та створення товару (додаток 1);
- Відкриття фірми. Презентація прототипу (виступи учнів);
- "Перевтілення". Пред'явлення попиту на товар (ситуаційна вправа);
- Обчислення доходів та витрат (додаток 2).


 Презентація до заняття:
  http://rusfolder.com/34111657

IV Рефлексія навчальної діяльності (10 хв.)
4.1. Вправа "Ситуація успіху". Обговорення власних спостережень та усвідомлень. Підведення підсумків.